آفتاب حُسن

ای آفتاب حُسن برون آ، دمی ز ابر* آن چهره مشعشع تابانم آرزوست

آفتاب حُسن

ای آفتاب حُسن برون آ، دمی ز ابر* آن چهره مشعشع تابانم آرزوست

مرثیه ای برای یک جنبش مرده

مرثیه ای برای یک جنبش مرده

چقدر تبلیغات، چقدر سعی در برانگیختن احساسات و چقدر دروغ گویی لازم است تا از جنازه یک مرده ی متعفن و بی تحرک، مترسکی ساخته شود برای خوش رقصی در برابر دوربین شبکه هایی که جز دروغ نمی بینند و جز کذب و تهمت و افترا، حرف دیگری برای گفتن ندارند؟

یک سال از خیانت مزدوران سبز در 25 بهمن ماه 1389 به مردم و میهن گذشت. در سالروز این خیانت ننگین، بار دیگر دروغگویان سبز متوهم چشمان خود را بر روی حماسه ی میلیونی ملت ایران در22 بهمن بستند و با حقد و کینه از حماسه آفرینان 22 بهمن، سعی در بازسازی دوباره خیانت سال گذشته ی خود داشتند که با بصیرت و آگاهی مردم مومن و متعهد ایران اسلامی، تیرشان به سنگ خورد که «وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ».

  

برگرفته از وبلاگ ملت ابراهیم 

برچسب‌ها: 25 بهمن, فتنه, آزادگی, دروغ

اما پس از شکست تمامی تبلیغات و تلاش ها برای به میدان آوردن عده ای فریب خورده و خائن در 25 بهمن، بعضی ها که هنوز مرگ این به اصطلاح جنبش را باور نکرده اند، سعی دارند با هر حقه و نیرنگی که شده، بچه قورباغه سبز و زشت فتنه را رنگ کرده جای قناری به سایرین نشان دهند. در راستای همین تقلب و نیرنگ، سایت ضد انقلاب «آزادگی» با انتشار لینک یکی از سایت های به اصطلاح حقوق بشری، سعی داشت اینگونه نشان دهد که در 25 بهمن امسال راهپیمایی اعتراضی صورت گرفته و درگیری های گسترده ای در این راهپیمایی ها به وقوع پیوسته است.


اما پس از ورود به صفحه سایت مورد نظر به نام «جوانان برای حقوق بشر ایران» با کمال تعجب مشاهده شد که این سایت، عکس هایی از درگیری و اغتشاشات فتنه گران در 25 بهمن سال گذشته را با تاریخ امسال، به معرض نمایش گذاشته و سعی دارند اینگونه القا کنند که 25 بهمن امسال، نه تنها حضور داشته اند که درگیری هایی هم به وجود آورده اند و... .


عکس 2 - به تاریخ انتشار مطلب توجه کنید

پس از بررسی دقیق تر سایت مذکور، این نتیجه به دست آمد که تمامی این عکس ها از سایت دیگری به نام «پیک ایران» برداشته شده است. نکته جالب در این دروغ پردازی ناشیانه این است که تاریخ انتشار این عکس ها در سایت «پیک ایران» که مبدأ انتشار آن نیز هست، به 25 بهمن 1389 باز می گردد و این درست به این معنی است که نه تنها در 25 بهمن 1390 درگیری رخ نداده، که حتی کسی جرأت و مجال فتنه گری نداشته که عکسی از آن منتشر شود.



اما حال، این سوال در ذهن نقش می بندد که مقصود فتنه گران از این دروغ پردازی واضح و روشن چیست و چرا سعی دارند با اینگونه داستان سرایی های دروغ، به شعور مخاطب توهین کنند؟ و آیا حیات کرم گونه و زیر خاک این موجودات دروغگو بسته به دلارهای امریکایی نیست که مجبورند بخاطر دریافت مبلغی اندک و گذران زندگی ننگین خود، دست به دروغ سازی این چنین مضحک بزنند؟

قضاوت با شما و تاریخ... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
•*´¨`*•.شمشیر ولایت.•*´¨`*•.¸ پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://ghaemie.blogfa.com

وای اگرما مردمی کوفی شویم
دین رها بنموده و صوفی شویم

وای اگر عشق از دل ما گم شود
نور عشق از محفل ما گم شود

چون عدو و چون جفاکاران به
عشق مردمان کوفه و شام و دمشق

مردمانی که وفا را کشته اند
دست خود بر خون عشق آغشته اند

مردمانی دل به دنیا بسته اند
عهد خود را بارها بشکسته اند

برده ایم انگشت حیرت بر دهان
از جفا و ظلم این نامردمان

زخم دلهامان دوباره باز شد
روحمان آماده ی پرواز شد

راوی جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://atish97.blogfa.com

سلام
من یه وبلاگ نویس سیاسی تازه کارم
لطفا منو با سرکی کوچکی به وبلاگم راهنمایی کنید....

حسن جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.svelayat.com/?page_id=10

با عرض ادب و احترام

خوشحال می شوم شما را نیز در جمع سربازان ولایی ببینم

همه با هم پشت رهبر می ایستیم

برای مطالعه شرایط همکاری با ما لطفا به آدرس سایت سر بزنید

## هیئت قاصدک های گمنام##

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد