آفتاب حُسن

ای آفتاب حُسن برون آ، دمی ز ابر* آن چهره مشعشع تابانم آرزوست

آفتاب حُسن

ای آفتاب حُسن برون آ، دمی ز ابر* آن چهره مشعشع تابانم آرزوست

اشکال تراشان

شایعه‌های وسیع در سطح کشور، و در شهرستان‌ها بیش‌تر، بر این‌که جمهوری اسلامی هم کاری برای مردم انجام نداد. بی‌چاره مردم با آن شوق و شعف فداکاری کردند که از رژیم ظالمانه‌ی طاغوت رهایی یابند، گرفتار یک رژیم بدتر شدند! مستکبران مستکبرتر و مستضعفان مستضعف‌تر شدند! زندان‌ها پر از جوانان که امید آتیه‌ی کشور است می‌باشد و شکنجه‌ها از رژیم سابق بدتر و غیرانسانی‌تر است! هر روز عده‌ای را اعدام می‌کنند به اسم اسلام! و ای کاش اسم اسلام روی این جمهوری نمی‌گذاشتند! این زمان از زمان رضاخان و پسرش بدتر است! مردم در رنج و زحمت و گرانی سرسام‌آور غوطه می‌خورند و سَردَم‌داران دارند این رژیم را به رژیمی کمونیستی هدایت می‌کنند! اموال مردم مصادره می‌شود و آزادی در هر چیز از ملت سلب شده! و بسیاری دیگر از این قبیل امور که با نقشه اجرا می‌شود. 
این‌جانب توصیه می‌کنم که قبل از مطالعه‌ی وضعیت کنونی جهان و مقایسه‌ی بین انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلابات و قبل از آشنایی با وضعیت کشورها و ملت‌هایی که در حال انقلاب و پس از انقلابِ‌شان بر آنان چه می‌گذشته است، و قبل از توجه به گرفتاری‌های این کشور طاغوت‌زده از ناحیه‌ی رضاخان و بدتر از آن محمدرضا که در طول چپاول‌گری‌هایِ‌شان برای این دولت به ارث گذاشته‌اند، و ده ها مسائل دیگر...
تقاضا این است که قبل از آشنایی به مسائل، به اشکال‌تراشی و انتقاد کوبنده و فحاشی برنخیزید، و به حال این اسلام غریب که پس از صدها سال ستم‌گری قلدرها و جهل توده‌ها امروز طفلی تازه‌پا و ولیده‌ای است محفوف به دشمن‌های خارج و داخل، رحم کنید. و شما اشکال‌تراشان به فکر بنشینید که آیا به‌تر نیست به جای سرکوبی به اصلاح و کمک بکوشید، و به جای طرف‌داری از منافقان و ستم‌گران و سرمایه‌داران و محتکران بی‌انصاف از خدا بی‌خبر، طرف‌دار مظلومان و ستمدیدگان و محرومان باشید، و به جای گروه‌های آشوب‌گر و تروریست‌های مفسد و طرف‌داری غیر مستقیم از آنان، توجهی به ترورشدگان از روحانیون مظلوم تا خدمت‌گزاران متعهد مظلوم داشته باشید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دل تنها پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 09:21 ق.ظ http://aghooshebivaghfe.blogfa.vom

به چشمانم دروغی گفتم

گفتم که به خوابم میایی

شایدپلک هایم

دمی ارام گیرند

[لبخند][گل][گل][گل][گل]

سلام

[گل][گل][گل]

محمدصالح یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 11:54 ب.ظ http://mohamadsalehnikoo.blogfa.com/

سلامی به گرمی افتاب
سلام دوست عزیزتبریک میگم بابت
این وبلاگه زیباتون ارزوی موفقیت دارم براتون
بنده هم یه وبلاگی دارم خوشحال میشم بهم سربزنیدالبته به پای وبلاگ شمانمیرسه
درپناه حق
یامهدی

حامد یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

باسلام
وبلاگ بسیار خوبی دارید انشاالله موفق باشید بازم به شما سر می زنم

وهابیت... چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://http://vahhabi2012.blogfa.com/post/65

امروزه برخی چنین می پندارند
که وهابیت تنها با شیعه مخالف است...

منتظر دیدگاه خوبتان هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد