تشکر و قدردانی!

سلام

مدت زمان زیادی است که وبلاگمان غیرفعال شده است، دلایلی دارد بس به جا، هم گفتنی، هم نگفتنی.

با رفقای خودمان صحبت ها کرده ایم، مدادها تراشیده ایم، کاغذها سیاه کرده ایم، تا که عقل هایمان، فکرهایمان، دستهایمان را روی هم بگذاریم تا ببینیم چگونه دوباره پای در این میدان پربلا بگذاریم، می دانیم مدت زمان بسیار زیادی گذشته، اما امیدمان به خداست، دعایمان کنید که خوب و خوبتر برگردیم.

در مدت زمانی که نبوده ایم دوستان زیادی به سراغمان آمدند و ملت ابراهیم را مورد لطف قرار داده اند، خواستیم بگویم که بچه های ملت ابراهیم شکرگذار این نعمت الهی هستند و انشالله به مدد الهی با قوایی بیشتر با شما همراه خواهند شد.

منتظرمان باشید.

یاعلی، حیدرمدد

خون دلها خورده ایم ...

قلب مبارک پیامبر(ص) را مکدر نکنید

مشعل فروزنده انقلاب؛
قلب مبارک پیامبر(ص) را مکدر نکنید

حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: اگر اعمال شما عرضه داده شد و رسول الله(ص) دید شما خلافکار هستید؛ چقدر ایشان ناراحت می‏شود؟! نخواهید که رسول الله(ص) ناراحت بشوند؛ قلب مبارک ایشان را مکدر نکنید.
... اگر خدای نخواسته، یک وقتی خواستید به یک کسی جسارت کنید؛ بفهمید که در حضور خدا دارید به بنده خدا جسارت می‏کنید؛ اگر غیبت کردید از یک مومنی، بدانید که در حضور خدا غیبت کردید.

اعمال شما - به حسب روایات - عرضه داده می‏شود پیش رسول الله(ص). اگر اعمال شما عرضه داده شد و رسول الله(ص) دید شما خلافکار هستید؛ چقدر ایشان ناراحت می‏شود؟! نخواهید که رسول الله(ص) ناراحت بشوند؛ قلب مبارک ایشان را مکدر نکنید.

اگر یک وقت صفحه عمل من و شما را بردند رسول الله(ص) دید که از غیبت و از تهمت و از فحش و امثال ذلک پر است، جهت قلبش هم که او اطلاع دارد؛ همه‏اش توجه به دنیاست، جهت اخلاق هم اخلاقیات فاسده، بغض و حسد و کینه، بدبینی نسبت به مردم، آن وقت یک همچو چیزی ببیند، شاید در حضور ملائکة الله و در حضور خدای تبارک و تعالی خجالت بکشد که این شخص از پیروان شماست، از شیعیان شماست، از امت شماست.

انسان اگر از یک نفری که به انسان مربوط است، ارتباط دارد - فرض کنید که - برادر انسان است، پسر انسان است، قوم و خویش انسان است، نوکر انسان است، اگر چنانچه یک بدی واقع بشود از او، انسان پیش مردم خجالت می‏کشد.

شما همه مرتبط به رسول خدا(ص) هستید. شما با این آمدنتان در این حوزه‏ها خودتان را مرتبط به فقه اسلام کردید. خودتان را مرتبط به رسول خدا(ص) و قرآن خدا کردید. به رسول خدا(ص) ممکن است بربخورد اگر چنانچه شما یک کار زشتی بکنید. ممکن است خدای نخواسته یکوقت بر خلاف دعا نفرینمان بکند.

ان شاء الله در ماه رمضان جبران بکنید؛ اگر چنانچه یک چیزی از شما واقع شده است، جبران بکنید. اگر چنانچه یک گناهی خدای ناخواسته کرده‏اید قبل از ورود به ماه رمضان، توبه کنید، از آن برگردید از آن. بدانید که مهالک زیاد است؛ بدانید که خیلی جاها ما داریم که باید وارد بشویم؛ خطرهای زیاد برای ما هست؛ شما ان شاء الله با سلامت و با نفس طاهر، با نفس پاک وارد بشوید در ماه رمضان؛ و در ماه رمضان هم به وظایف ماه رمضان عمل بکنید.



اربعین غم

سفر کردم به دنبال سر تو
سپر بودم برای دختر تو
چهل منزل کتک خوردم برادر
به جرم این که بودم خواهر تو

حسینم واحسین گفت و شنودم
زیارت نامه ام جسم کبودم
چه در زندان، چه در ویرانة شام
دعا می خواندم و یاد تو بودم

برای هر بلا آماده بودم
چو کوهی روی پا استاده بودم
اگر قرآن نمی خواندی برایم

کنار نیزه ات جان داده بودم



نمایش و دریافت سایز اصلی

حماسه 9دی

امام خامنه ای(مدظله العالی):

اينكه من عرض ميكنم روز نُه دى در تاريخ ماندگار است، به خاطر اين است. مردم بيدارند؛ همين است كه كشور شما را نگه داشته است عزيزان من! همين است كه انقلابتان را حفظ كرده است؛ همين است كه جرأت سران استكبار را از آنها گرفته است كه بخواهند به ملت ايران حمله كنند؛ ميترسند. حالا در تبليغات، زيد و عمرو و بكر را ميكشند جلو، بمباران تبليغاتى ميكنند؛ اما حقيقت قضيه چيز ديگرى است. دشمن حقيقى آنها ملت ايران است، دشمن حقيقى آنها ايمان و بصيرت ملت ايران است، دشمن حقيقى آنها همين غيرت دينى جوانهاست كه ميجوشد. يك وقتى هم دندان روى جگر ميگذارند، صبر هم ميكنند، بايد هم بكنند؛ اما يك وقت هم آنجائى كه وقت حضور در صحنه است، مى‌‌‌‌آيند توى صحنه.


نمایش و دریافت سایز اصلی

حماسه9 دی

امام خامنه ای(مدظله العالی):

مطمئن باشيد كه روز نهم دىِ امسال هم در تاريخ ماند؛ اين هم يك روز متمايزى شد. شايد به يك معنا بشود گفت كه در شرائط كنونى - كه شرائط غبارآلودگىِ فضاست - اين حركت مردم اهميت مضاعفى داشت؛ كار بزرگى بود. هرچه انسان در اطراف اين قضايا فكر ميكند، دست خداى متعال را، دست قدرت را، روح ولايت را، روح حسين بن على (عليه السّلام) را مى‌‌‌بيند. اين كارها كارهائى نيست كه با اراده‌‌‌‌ى امثال ما انجام بگيرد؛ اين كار خداست، اين دست قدرت الهى است؛ همان طور كه امام در يك موقعيت حساسى - كه من بارها اين را نقل كرده‌‌‌‌ام - به بنده فرمودند: «من در تمام اين مدت، دست قدرت الهى را در پشت اين قضايا ديدم». درست ديد آن مرد نافذِ بابصيرت، آن مرد خدا.


نمایش و دریافت سایز اصلی

سرود نوجوانان لبناني در وصف رهبر معظم انقلاب


روح الروح، یعنی جان ِ جانان کلیپ زیبای «روح الروح» با مضمون تجدید بیعت نوجوانان کشافة المهدی (سازمان پیشاهنگی حزب الله) با حضرت امام خامنه ای ساخته شد و چند ماه پیش در مراسم رسمی سالیانه دیدار کشافة المهدی، دقیقاً پیش از سخنرانی سید حسن نصرالله پخش شد. تصور کنید، لحظه ای که کلیپ تمام شد، جمعیت چند هزار نفری نوجوانان لبنانی که در مجمّع سیدالشهداء در ضاحیه جمع شده بودند، همه از صندلیهايشان بلند شدند و یکصدا با مشت های گره کرده فریاد می زدند: لبیک یا خامنئي. حضور در آن جمع، حس افتخارآمیز و غرورانگیزی داشت. مضمون شعر و موسیقی این اثر زیبای هنری، برگرفته از یکی از کارهای زیبای حاج صادق آهنگران است، که شعرش به عربی ترجمه شد و بعد، موسیقیش هم دوباره در لبنان ساخته شد.

منبع: سايت ديده بان



RQ 170

سالروز افتضاح پهباد آمریکادر ایران!

رهبر معظم انقلاب:

ما داعیه‏ ی محو نظام سلطه را داریم؛


کلیپی زیبا درباره نفوذ و دراختیارگیری پهباد جاسوس

فداي لبان تشنه‌ات ...

در آن لحظات و ساعت آخر، آن‌قدر بر اين بچه‌ها و كودكان، بر اين دختران صغير و بر اهل حرم تشنگى فشار آورد كه خود امام حسين و اباالفضل با هم به طلب آب رفتند. اباالفضل تنها نرفت؛ خود امام حسين هم با اباالفضل حركت كرد و به طرف همان شريعه فرات - شعبه‌اى از نهر فرات كه در منطقه بود - رفتند، بلكه بتوانند آبى بياورند. اين دو برادر شجاع و قوى‌پنجه، پشت به پشت هم در ميدان جنگ جنگيدند. يكى امام حسين در سن نزديك به شصت سالگى است، اما از لحاظ قدرت و شجاعت جزو نام‌آوران بى‌نظير است. ديگرى هم برادر جوان سى‌وچند ساله‌اش اباالفضل العبّاس است، با آن خصوصياتى كه همه او را شناخته‌اند. اين دو برادر، دوش به دوش هم، گاهى پشت به پشت هم، در وسط درياى دشمن، صف لشكر را مى‌شكافند. براى اين‌كه خودشان را به آب فرات برسانند، بلكه بتوانند آبى بياورند. در اثناى اين جنگِ سخت است كه ناگهان امام حسين احساس مى‌كند دشمن بين او و برادرش عباس فاصله انداخته است. در همين حيص و بيص است كه اباالفضل به آب نزديكتر شده و خودش را به لب آب مى‌رساند. آن‌طور كه نقل مى‌كنند، او مشك آب را پر مى‌كند كه براى خيمه‌ها ببرد. در اين‌جا هر انسانى به خود حق مى‌دهد كه يك مشت آب هم به لبهاى تشنه خودش برساند؛ اما او در اين‌جا وفادارى خويش را نشان داد. اباالفضل العبّاس وقتى كه آب را برداشت، تا چشمش به آب افتاد، «فذكر عطش الحسين»؛ به ياد لبهاى تشنه امام حسين، شايد به ياد فريادهاى العطش دختران و كودكان، شايد به ياد گريه عطشناك على‌اصغر افتاد و دلش نيامد كه آب را بنوشد. آب را روى آب ريخت و بيرون آمد. در اين بيرون آمدن است كه آن حوادث رخ مى‌دهد و امام حسين عليه‌السّلام ناگهان صداى برادر را مى‌شنود كه از وسط لشكر فرياد زد: «يا اخا ادرك اخاك».  مقام معظم رهبري 26 مهرماه1379

مقتل‌ حضرت اباالفضل علیه‌السلام از زبان رهبر انقلاب


نمایش و دریافت سایز اصلی


بسيج

بسیج یعنی حضور بهترین و بانشاط ترین و باایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد، همیشه بهترین و خالص ترین و شرافتمندترین و پرافتخارترین انسانها این خصوصیات را دارند. بسیج در یک کشور، معنایش آن زمره‌ای است که حاضرند این پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه گذاری کنند.

از بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان1379


نمایش و دریافت سایز اصلی

لباس مشکیم رو بیارید محرم از راه اومده

محرم اومد از راه با نوای حاج محمود کریمی

من مثل پرهای علم

من مثل پرچم علم

سرتا پا وقف تو شدم

من وقف ماتم توام

جون عالم به فدای موج سرخ پرچمات

السلام ای شاه تشنه یا اسیرالکروبات

یبن طاها یبن یاسین یبن شمس الزاریات

السلام ای سر بریده یا قتیلل العبرات

آه – محرم اومد از راه(3)

ای ماه شور نوکری

روئیای عشق مادری

این قلبم نزر عشق تو

از عالم دلروبا تری

السلام و یا ملائک مقیم کربلا

ای فرشته ها و مهمونای مجلس عزا

اسلام ای صاحب عزا و صاحب الزمان

من دخیل توام ای منتقم خون خدا

یبن طاها یبن یاسین یبن شمس الزاریات

السلام ای سر بریده یا قتیلل العبرات

آه – محرم اومد از راه(3)

-ما سینه زن غمت شدیم آقا جان

گریان محرمت شدیم آقا جان

ممنون ز توایم چونکه در هرجائیم

از لطف تو آدمت شدیم آقا جان

از روز عزل شکر خدا در چشمت

مشمول به مرحمت شدیم آقا جان

هر کس به کسی بسته دلش را ماهم

وابسته به پرچمت شدیم آقا جان

نزرت بنموده مادرم فرزندش

قربانی ماتمت شدیم آقا جان


امروز اسلام در مقابل تمامي كفر است

امروز اسلام در مقابل تمامي كفر است.

امام خميني(ره)

نمایش و دریافت سایز اصلی

نتیجه راهپيمايي هاي برائت ازمشرکین در مكه و مدينه درکلام امام خمینی(ره)

راهپيمايي مكه و مدينه است كه بسته شدن شيرهاي نفت عربستان را به دنبال دارد، راهپيمايي هاي برائت در مكه و مدينه است كه به نابودي سرسپردگان شوروي و آمريكا ختم مي شود، و درست به همين جهت است كه با كشتار دستجمعي زنان و مردان آزاده از آن جلوگيري مي شود، و در پناه همين برائت از مشركين است كه حتي .ساده دلان مي فهمند كه نبايد سر بر آستان شوروي و آمريكا نهاد ملت عزيز و دلاور ايران مطمئن باشند كه حادثه مكه منشا تحولات بزرگي در جهان اسلام زمينه مناسبي براي ريشه كن شدن نظام هاي فاسد كشورهاي اسلامي و طرد روحاني نماها خواهد بود.و با اين كه بيشتر از يك سال از حماسه برائت از مشركان نگذشته است، عطر خون هاي پاك شهداي عزيز ما در تمامي جهان پيچيده و اثرات آن را در اقصي نقاط عالم مشاهده مي كنيم.

 پیام امام خمینی (ره) به حجاج در سال 1367

نمایش و دریافت سایز اصلی

الإمام الخمینی(ره):

 أن مسيرة مكة ومدينة يترتب عليها إيقاف تدفق النفط السعودي. إن مسيرات البراءة في مكة والمدينة تنتهي بالقضاء على عملاء الاتحاد السوفيتي وأميركا. ولهذا بالذات يحولون دونها بارتكاب المذابح الجماعية بحق النساء والرجال الأحرار.

نمایش و دریافت سایز اصلی


The Late Ayatollah Khomeini:

Demonstration In Mecca And Medina Can Lead To Disrupting Oil Flow From Saudi Arabia, Demonstration Against Bullying Powers (During Hajj pilgrimage) will lead To Eradication Of Puppets Who Are Controlled By Soviet Union And U.S., They Kill Innocent Men And Women In Such Rallies To Curb This Fact’s Realization.


نمایش و دریافت سایز اصلی

اصول سیاست خارجی ما

حضرت رسول(صلی الله علیه وآله وسلم) فرمودند: «کسی که صبح کند و اهتمام به امور مسلمانان نداشته باشد، او مسلمان نیست و کسی که بشنود کسی استغاثه می کند و از مسلمانان اعانت می طلبد، و او را اجابت نکند، او مسلمان نیست. از آن حضرت پرسیدند: محبوب­ترین مردم نزد خدا کیست؟ فرمودند: کسی که نفعش به مسلمانان بیشتر رسد»

امام خمینی(ره): « ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشكلات و مسائل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام وجود تلاش نماییم و این را باید از اصول سیاست خارجی خود بدانیم. ما اعلام می كنیم كه جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است..»



نمایش و دریافت سایز اصلی

آيا مردم جهان آمريكا رادوست دارند؟

ساده بگوييم:

آنهايي كه دم از مذاكره ميزنند، آنهايي كه تاب ايستادگي دربرابر دشمن را ندارند و پيشنهاد مي كنند از حقوق مسلم خود كوتاه بياييم، بهتر نيست قبل از كلام خود، به اين فكر كنند كه آمريكا دستش به خون چندين هزار انسان بي گناه درجهان، آلوده است.

آيا مي توان با چنين شيطاني دست دوستي داد

آيا حاضريد شرافت و مردانگي خود را به شيطان بفروشيد!؟

بله آقاي "م.ن" شما فراموش كار شده ايد؛ فاجعه ملي آن زمان است كه حاضر باشيم خون شهيدانمان را زيرپا بگذاريم و با شيطان دست دوستي بدهيم.

آقاي "م.ن"، بدانيد وآگاه باشيد فرزندان آن امام عزيز، هرگز تن به اين ذلت نمي دهند.


امام خمینی(ره) و خودباوری

لقمان حكيم رحمه الله می فرمایند:

يا بُنَىَّ ... عَلَيكَ بِالمَوعِظَةِ فَاعمَل بِها فَإنَّها عِندَ العاقِلِ أَحلى مِنَ العَسَلِ الشَّهدِ؛

فرزندم نصيحت را بپذير و به آن عمل كن كه نصيحت نزد عاقل از عسل ناب شيرين تر است.*

** بازهم داستان تکراری تحریم ها، از سوی دنیای غرب، باز نجواهای درگوشی برای کوتاه آمدن دربرابر غرب... بهترنیست برعهد خود با امام بمانیم.

مبادا اساتيد و معلميني كه به وسيله معاشرت ها و مسافرت به جهان به اصطلاح متمدن جوانان ما را كه تازه از اسارت و استعمار رهيده اند تحقير و سرزنش نمايند و خداي ناكرده از پيشرفت و استعداد خارجي ها بت بتراشند و روحيه پيروي و تقليد و گداصفتي را در ضمير جوانان تزريق نمايند. و به جاي اين كه گفته شود كه ديگران كجا رفتند و ما كجا هستيم به هويت انساني خود توجه كنند و روح توانايي و راه و رسم استقلال را زنده نگه دارند.

ما در شرايط جنگ و محاصره توانسته ايم آن همه هنرآفريني و اختراعات و پيشرفت ها داشته باشيم . انشاالله در شرايط بهتر زمينه كافي براي رشد استعداد و تحقيقات را در همه امور فراهم مي سازيم.



نمایش و دریافت سایز اصلی

*ارشاد القلوب، ج1، ص72

میلاد مبارک...

صلّی الله علیکَ یا أبالحسن، السلطان یا علیّ بنِِ موسی الرّضا

ای کاش کبوتر حریمت باشم

یا هم نفس صبح و نسیمت باشم

از چشم دلم بیا و بردار حجاب

تا زائر چشمان رحیمت باشم

ما با تو در پناه تو آرام می شویم

نمایش و دریافت اندازه اصلی

مائیم که بار تاریخ را بر دوش گرفته ایم

ای وجدان های نیم خفته،

چشم بیداری بگشائید

و ای بیداران،

گوش فرا دهید :

مائیم که بار تاریخ را بر دوش گرفته ایم

تا جهان را به سرنوشت محتوم خویش برسانیم.

شهید سید مرتضی آوینی / گفتار متن فیلم سرباخته کوی عشق

نمایش و دریافت اندازه اصلی

المپیک سیاسی ایران 2012!

نمایش و دریافت سایز اصلی

بسیج قدرتمندترین ارتش دنیاست.  

بسیج قدرتمندترین ارتش دنیاست.

آنها مثل من و تو ، کارگر و کارمند ، دانشجو و دکان دار هستند و قدرتشان نه در موهای بلند و بازو های بزرگ و نه در بال های آهنین و پاهای الکترونیکی ، بلکه در ایمان است.

شهید سید مرتضی آوینی

نمایش و دریافت اندازه اصلی

هدف!

بارها هدف گیری کرده اند، ولی هر بار...!!



نمایش پوستر در اندازه بزرگ

پوستر به زبان لاتین

حقوق بشر آمریکایی!

نمایش و دریافت سایز اصلی

عید مبارک

عید سعید فطر بر همه مسلمین جهان به خصوص ایرانیان عزیز مبارک باد

بحران اتحادیه اروپا!

نمایش و دریافت اندازه اصلی

امام خامنه اي:

مشكلات اقتصادي كشورهاي غربي با مشكلات اقتصادي كشور ما تفاوت اساسي دارد زيرا مشكلات ما همانند مشكلات گروه كوهنوردي است كه در حال حركت به سمت قله، دچار مشكلاتي مي شود اما حركتش همچنان ادامه دارد در حاليكه مشكلات اقتصادي غرب همانند اتوبوسي است كه در زير بهمن مانده است.

تمام گرفتاری ما از این اسرائیل است!

نمایش و دریافت سایز اصلی


امام خمینی(ره):

امروز قبله اول مسلمين به دست اسرائيل، اين غده سرطاني خاورميانه افتاده است. امروز اسرائيل با تمام وسايل شيطاني تفرقه افكني مي‌كند. بر هر مسلمان لازم است كه خود را عليه اسرائيل مجهز كند. من نزديك به بيست سال است خطر صهيونيسم بين الملل را گوشزد نموده ام و امروز خطر آن را براي تمامي انقلابات آزاديبخش جهان و انقلاب اخير اسلامي ايران كمتر از گذشته نمي دانم. قبلا هم تذكر داده‌ام، دولت غاصب اسرائيل، با هدف هايي كه دارد براي اسلام و ممالك مسلمين خطر عظيم دارد و خوف آن است اگر مسلمين به آنها مهلت دهند، فرصت از دست برود و جلوگيري از آنها امكان پذير نشود و چون احتمال خطر متوجه اساس اسلام است لازم است بر دول اسلامي بخصوص و بر ساير مسلمين عموما كه رفع اين ماده فساد را به هر نحو كه امكان دارد بنمايند. تمام گرفتاری ما از این اسرائیل است ! اسرائیل هم از امریکاست .

صحیفه امام خمینی، ج 10 ص 160

القدس لنا!

.

نمایش و دریافت سایز اصلی


نمایش و دریافت سایز اصلی


فلسطین آزاد خواهد شد؛ در این هیچ شبهه‌اى نداشته باشید. فلسطین قطعاً آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطینى تشكیل خواهد شد؛ در اینها هیچ تردیدى نیست؛ اما بدنامى آمریكا و بدنامى غرب برطرف نخواهد شد. اینها همچنان بدنام خواهند بود.

مقام معظم رهبری

شب زنده داری...

نمایش و دریافت سایز اصلی

عقل معاش می گوید که شب هنگام خفتن است، اما عقل معاد می گوید که همه چشمها در ظلمات محشر، در آن هنگامه فزع اکبر، از هول قیامت گریانند، مگر چشمی که در راه خدا بیدار مانده و ازخوف او گریسته باشد.

شهید سید مرتضی آوینی

کریم آل فاطمه امام مجتبی حسن (ع)  

ای حرم غریب تو کعبه قلب ما حسن                کریم آل فاطمه امام مجتبی حسن

شنبه 14 مرداد 1391 مصادف است با نیمه ماه مبارک رمضان که سالروز میلاد کریم آل فاطمه امام حسن مجتبی علیه السلام می باشد .

Myanmar-2

نمایش و دریافت سایز اصلی